ZGOLJ NAKLJUČJE ?

29.01.2007 ob 07:56

Nekateri imajo smisel za raziskovanje. Zgodba o predsednikoma ZDA Abraham Lincoln-u in John F. Kennedy-ju. Morda bi bilo smiselno podrobno raziskati še podobnosti o sedanjem Ameriškim predsedniku George Bushu.

lincoln.jpg kennedy.jpg

Sliki: http://en.wikipedia.org/

Abraham Lincoln je bil izvoljen za predsednika leta 1860. John F. Kennedy je bil izvoljen za predsednika leta 1960.

Abraham Lincoln je bil izvoljen v kongres leta 1846. John F. Kennedy je bil izvoljen kongres leta 1946.

Ime Lincoln in Kennedy je sestavljeno iz 7 črk. Oba sta bila borca za človeške pravice. Soprogi obeh predsednikov sta izgubili otroka v času prebivanja v Beli hiši.

Oba predsednika sta bila ustreljena v glavo. Oba predsednika sta izgubila življenje v petek.

Lincolnovi tajnici je bilo ime Kennedy, Kennedyjevi tajnici je bilo ime Lincoln.

Morilca obeh predsednikov sta bila južnjaka. Oba predsednika sta nasledila južnjaka.

Ime obeh naslednikov vsebuje 6 črk, oba sta se imenovala Johnson.

Andrew Johnson, naslednik Lincolna, je rojen leta 1808. Lyndon Johnson, naslednik Kennedyja, je rojen leta 1908.

John Wilkes Booth, Lincolnov morilec, je bil rojen leta 1839. Lee Harvey Oswald, Kennedyjev morilec,  je bil rojen leta 1939.

Oba morilca sta bila poznana po svojih treh imenih. Seštevek njihovih treh imen daje vsoto 15 črk.

John Wilkes Booth je poskušal pobegniti iz gledališča in je bil ujet v drugi zgradbi. Lee Harvey Oswald je poskušal pobegniti iz zgradbe in bil ujet v gledališču.

Lincoln je umrl v gledališču Kennedy. Kennedy je umrl v avtomobilu  modela Lincoln.

Booth in Oswald sta bila ubita pred sojenjem.

In sedaj še najneverjetnejše:

Teden dni pred atentatom je bil Lincoln na dopustu v Monroe, Maryland. Teden dni pred atentatom je bil Kennedy na dopustu z Marilyn Monroe.

Je vse to zgolj naključje? Ali morda nekdo upravlja z našo usodo? Resničnost ali realnost najverjetneje ostaja skrit.

  • Share/Bookmark
 

49 komentarjev na “ZGOLJ NAKLJUČJE ?”

  1. commonsense pravi:

    zanimivo.sicer bom še malo preveril nekaj podrobnosti, ampak izgleda da štima.kar neverjetno.

    ime commonsense ima 11 črk, tako, da mi vsaj 4 leta še ni treba skrbeti, potem bom pa že našel kakšno razliko med seboj in tema dvema.no, recimo, nikoli nisem bil na počitnicah z marilyn monroe.to mora tudi nekaj šteti.

  2. katarina katarina pravi:

    naključij ni

  3. GRiSON GRiSON pravi:

    @commonsense, potem si pa poznal Oswalda, z Bushom imata oba enako število črk. Primerjava Bush – commonsense bi obrodila raziskovalne sadove ;) .

  4. GRiSON GRiSON pravi:

    @katarina, vlatka misli drugače, počakajmo še na njen komentar ;) . Se še ni zbudila, pardon ravno kuha kavico :D .

  5. vlatka vlatka pravi:

    katarina,

    vse je na-ključ. Torej, vse kar se dogaja so naključja. (Ki se jih ljudje zavedajo ali pa ne. Nič ni brez naključij. Nobeno poznanstvo ne, nobeno srečanje ne, nobeno šolaje ne, nobeneo življenje – ni brez ključa.) Prav zaradi tega so to “na-ključja”. (Nobenih vrat ne odpreš brez ključa. Zato imajo vrata ključ.

  6. vlatka vlatka pravi:

    grison,

    vsak človek ima dušo. Nekateri jo imajo v fizičnem življenju za 50 %, drugi 30 %, tretji 10 %, nekateri 80 %, ipd. Ostanek duše je lahko še v kozmosu, lahko je v kakšnem drugem človeku. Kar pomeni, da je lahko ena duša v več ljudeh. Ker pa duša nima omejitev ne prostora ne časa (tako kot moja jasnovidnost), pomeni, da je en del duše bilo v Lincolnu, drugi del duše pa (toliko časa kasneje) v Kennedyju. In ker je vse na-ključ, pomeni, da je imel tudi morilec enake razporeditve duše. To je ena razlaga. Druga je pa ta, da se je Liocln reinkarniral v Kenedyja, in soslednu temu, se je dogajalo enako, ker je hotel preživeti še enkrat prejšnjo izkušnjo (Lincolna.)

  7. Val Val pravi:

    Naključja so…če ne verjameš vanje, potem se mi zdi, da si vedno primoran razmišljati, kdo ali kaj stoji za tem, kar se ti je pravzaprav zgodilo…Je pa res, da na naključja lahko vplivamo…tako kot je usoda v bistvu v naših rokah:)

  8. jakob007 pravi:

    ja ob tem se vedno znova nasmejem. dobil sem že par takih mejlov ;)

  9. jakob007 pravi:

    grison, kok objav maš doslej in kok komentarjev. rabm za moj nou post. v hvala za odgovor, jakob007

  10. GRiSON GRiSON pravi:

    @vlatka jaz se predam ;) . Ponujam ti belo zastavo ;) .

  11. jakob007 pravi:

    grison, plis dej mi povej statistiko. objave kok komentarjev. objavo delam glihkar.

  12. GRiSON GRiSON pravi:

    @jakob, haha, ponavadi niti ne gledam koliko mi kaže, če želiš lahko enostavno pogledaš moj števec pa že veš, danes kaže 27.443 obiskov, tabla komentiranih blogov = 728, nič posebnega :mrgreen: .

  13. vlatka vlatka pravi:

    grison,

    saj nisem zastonj potomka Nostradamusa ;) ;)

  14. jakob007 pravi:

    grison, prosm za komentarje in objave. ne za obiske. hvala!

  15. GRiSON GRiSON pravi:

    Jakob007, Blog statistika: Objavljenih je 298 objav in 3,820 komentarjev, vsebovanih v 16 kategorijah. Tako piše na moji nadzorni plošči ;) .

  16. jakob007 pravi:

    hvala grison.

  17. barbiblond barbiblond pravi:

    Mlo popravljen zdnji stavek: Teden dni pred atentatom je bil Lincoln na dopustu v Monroe, Maryland. Teden dni pred atentatom je bil Kennedy na Marylin Monroe… Kar pa ne spremeni bistveno vseh teh zanimivih dejstev ;)

  18. vlatka vlatka pravi:

    barbiblond,

    nehaj komplicirati – oba sta bila na. khm, khm…. :) :)

  19. vijolca vijolca pravi:

    Meni pa se zdi vse to kar srhljivo veliko “naključij”, da bi bilo lahko res? A vse štima, so to preverjena dejstva? Sem ena tistih, ki morajo preveriti :)

  20. GRiSON GRiSON pravi:

    @val, naključja včasih zadenejo v polno, imaš prav so, če verjameš vanje. Tudi matematika pozna naključja, potem se mi zdi, da je res nekaj na temu ;) .

  21. GRiSON GRiSON pravi:

    @barbiblond, ti pa zares vse opaziš, tvoja ideja je prav na mestu, kaj vse lahko en veznik spremeni ;) .

  22. GRiSON GRiSON pravi:

    @vijolca, mislim, da vse štima, preveri mogoče se bo še kaj podobnega našlo. Na internetu je marsikaj zapisanega, lahko pa se zgodi, da je kaj zapisano tudi neresnično ;) .

  23. commonsense pravi:

    barbiblond, vlatka- dajta no,ne bodita takšni tercialki, če sta unadva bila “na”, se grem stavit, da sta bila tudi “v”.:mrgreen:

  24. vlatka vlatka pravi:

    commonsense,

    to je posledica iz “na”… :) :) :)

  25. GRiSON GRiSON pravi:

    @jakob007, :D .

  26. GRiSON GRiSON pravi:

    @commonsense, si mi dal zahtevno domačo nalogo :mrgreen: .

  27. commonsense pravi:

    ne matraj se, griso, ti garantiram, da je taka raca kot tisto pozorilo o mobitelih, ali pa taka tovarna, kot sem ti opisal.v vsakem primeru pa je manipulacija.na primer, definiraj, kaj je to tovarna. definiraj, kaj je sončna energija (kurjenje lesa je tudi sončna energija, zapakirana v les) definiraj, kaj je to seks (oops, tu posegam v clintonove avtorske pravice….)zadeva je prav tako nemogoča, kot tista punca pred leti, ki je na “preverjeno” trdila, da je noseča in da bo rodila jezusa.in so to brez problemov objavili.a misliš, da ga je res?

  28. Animos pravi:

    aha Vlatka Naklučij NI..Vse namreč Na-Ključ-Je! Šope teh ključev pa ima v rokah le ena skupina ljudi (ki to niso).. Takih in podobnih slučajnosti je ogromno…kar..pa samo potrjuje vse tisto kar ljudje “ne verjamejo” oz. se jim zdi “nemogoče”…še več..”intelektualci” in umsko omejeni “znanstveniki” ter “strokovnjaki” (visokošolani-beri visoko-oprani Umi) take stvari označijo z “fantazijami bolanih”..ampak ker je Človekov Um programiran že nekaj tisočletij..vsak posameznik pa se začne na novo “programirati” že v otroštvu..ta Um tudi ni sposoben predelati informacije..ki jih ne vidi oz. jih ne more “preveriti”. Ta Svet namreč ni tak kot ga človek vidi..njegova Stvarnost je Drugačna. Vse kar se zgodi v smislu družbenega dogajanja je bilo zapisano že mnogo prej in se odvija po točno določenem scenariju kar potrjujejo take in drugačne “slučajnosti” ter vse druga informacije..ki pa le stežka pridejo do povprečnega človeka…saj je naloga Liderjev in Medijev da take stvari Skrivajo oz. se tudi njim take stvari zdijo “nemogoče” in “nepomembne”. Ampak ravno take in podobne informacije so “ključnega” pomena za obstoj Človeštva in ne ta ali druga vojna..ta ali drugi politik..ta ali druga filozofija..religija ali kaka druga ideologija.

  29. vlatka vlatka pravi:

    animos,

    pa sva že dva, ki se strinjava ;)

  30. GRiSON GRiSON pravi:

    @Animos, nekaterim takim Davidom, ki obljubljajo raj, jaz pravim da so šarlatani ;) . Veliko vlogo seveda tu igra samo denar.

  31. GRiSON GRiSON pravi:

    @commonsense, saj se niti ne matram toliko, vendar mi je kljub vsemu uspelo najti tisti članek. Mimogrede sem prebral še kaj zanimivega, vedno prav pride. Kaj je seks: Starša sta se odločila, da bosta malemu Juretu razložila, kaj je seks. Mama reče očetu: “Ti mu pojasni, saj sta oba moška, zato boš lažje našel prave besede!” Oče: “Kaj pa naj mu rečem?” Mama: “Razloži mu o metuljih in pticah.” Oče je odšel k sinu in mu rekel: “Jure, ali se spominjaš, kaj sva nekega večera delala s tistima dvema dekletoma v parku?” Sin: “Ja, spomnim se!” Oče: “No, to delajo tudi metulji in ptice!”

  32. Animos pravi:

    hehe..Šarlatani..praviš?!! Šarlatani in mazači so politiki in novinarji..katerih zgodbice se ovčkam zdijo tako neverjetno koristne in dobre ter realne…Vse pa je en sam debel BullShit…In le pri njih vlogo igra denar, pohlep, ugled, moč itd..itd.. priklop se kdaj pa kdaj na kak drug kabel za input pa boš še kaj drugega in bolj pomembnega videl ;)

  33. commonsense pravi:

    griso, daj povej,kje je tisti članek-v mailu ga nisem našel, me pa zanima….mi ga lahko pošlješ, o grand master of copypaste….

  34. GRiSON GRiSON pravi:

    @Animos, včasih me je težko prepričati, nekatere stvari pač ne morem sprejeti, s tem ne mislim nič slabega, se pa strinjam s teboj glede novinarjev in politikov. Včasih pa tudi sam pogledam na kakšen drugi input ;) .

  35. GRiSON GRiSON pravi:

    @commonsense, se opravičujem, pozabil sem ti povedati, da se moraš prijaviti. Članek sem kopiral: Google Plex na sončno energijo

    Raziskovalni center Google Plex bo prijazen do okolja. Google je širom sveta poznan po izjemno učinkovitem spletnem iskalniku in uporabnih spletnih aplikacijah. Kmalu ga bomo poznali še kot ekološko usmerjeno podjetje. Google je namreč najavil izgradnjo novega raziskovalnega centra, ki bo energijo za napajanje električnih naprav črpal iz sončnih žarkov. Google Plex bo potrebno električno energijo pridobival iz solarnih panelov skupne površine kar 93 tisoč kvadratnih metrov. Google je za nakup ekološkega vira napajanja (9.200 solarnih panelov) odštel vrtoglavih 320 milijonov ameriških dolarjev. Sončne celice bodo podjetju nudile do 1,6 megavata električne energije, kolikor v poprečju potroši tisoč gospodinjstev. Ekološki Google Plex naj bi bil nared do leta 2010.

  36. Animos pravi:

    Grison..lih tukaj je problem. “Sprejeti” ali “NeSprejeti”…To so te naucili skozi življenje in tako deluje vecina ljudi…Nekaj kar se jim pac zdi “Smiselno” ali le “Koristno” “Sprejmejo” drugih stvari pa pac ne..To pa samo zato ker imajo o neki zadevi vec informacij…ki jim jih posreduje okolica..o neki drugi zadevi pa teh informacij pac niso prejeli…in tako se na koncu zaradi omejenosti in NeRadovednosti Uma vedno za nekaj “odlocijo”. Sprejeti ali NeSprejeti je lastnost NeRazumske Živali…ki pravtako na podlagi informacij…ki jih je dobila nekaj sprejme ali zavrže…Ljubi ali Sovraži…itd..itd..Človek pa Ima Razum ampak ga še ne pozna Dovolj…Deluje in Izhaja predvsem iz Uma…ki pa je Zelo Omejen…pa cetudi se v njega spravi Vse knjige in dognanja Velikih Umov tega Sveta. Razumeti je Treba, Razumeti Dragi moj… Sprejmeš ali ovržeš lahko nek sistem,mnenje, boga, družino, prijatelje..na koncu sprejmeš ali ne tudi družbene vede kot so znanost ipd…..Elektriko si recimo Le Sprejel…A jo Razumeš?!?!? Zelo zelo zelo Malo ljudi razme kaj to v bistvu sploh je….Koliko Ljudi Razume Zakaj Letalo Leti???..ipd.. Sprejeti al Nesprejeti je tako Lastnost Ovce ali Slepega Potnika…..Ko pa nekaj Razumeš pa se Zacne Druga Zgodba…Komaj Takrat se lahko postaviš na lastne Noge in Zares Zaživiš.

  37. GRiSON GRiSON pravi:

    @Animos, ti me s svojimi komentarji prisiliš v razmišljanje, kar je čisto prav. Prav gotovo je, da tudi sam dostikrat sprejemam različne informacije in jih nekje v možganih pomnim. Ne glede ali so pravilne ali ne, potem si ustvarim svoje nepristransko mnenje. In si rečem, tako mislim jaz. V tistem trenutku ponavadi, ne pomislim, da je potrebno prvo razumeti. Da pa bi razumel bistvo, pa mi ponavadi zmanjka časa. Imaš še kako prav, potrebno je razumeti. Dobro, da si me opozoril na to.

  38. vlatka vlatka pravi:

    animos,

    se ne strinjam v celoti s teboj. Stvari se dogajajo. In ni nujno potrebno jih vedno razumeti. Enostavno so. So tukaj in se dogajajo. Če bi hoteli vse razumeti, kot pišeš ti, potem bi morali biti vsi znanstveniki – za vsa področja. Mene ne zanima kako letalo leti. Meni je dovolj, da vem, da lahko z njim letim. Kako leti, pa naj ve tisti, ki o tem skrbi in ga to zanima. Zakaj bi morala vedeti, kako leti, če pa vem, da leti? Zakaj bi morala vedeti, kako ogenj gori? Dovolj je, da vem, da lahko na ognju skuham ali spečem in da je vroč. Zaživiš pa takrat, ko sprejmeš, da se stvari dogajajo kot se. Tako in nič drugače. Ker tako je. Tako preprosto, pravzaprav.

  39. commonsense pravi:

    animos,s tako filozofskimi razmišljanji se sicer navadno ne ukvarjam(podobno kot je rekla vlatka, filozofijo prepuščam filozofom),tvojo misel pa sem prebral in vsaj razumem, da tako razmišljaš, se pa ne strinjam s tem, da je vse treba razumeti.nihče nima dovolj časa, niti možganske kapaciete za to, zato si vsakdo mora postaviti prioritete, kaj je zanj pomembno, kaj ne, ostalo pa sprejme ali ne.(če je vse prioriteta, prioritet ni). razen tega povsem zanemarjaš vlogo nagona in čustev-veliko stvari sprejemamo ali odklanjamo nagonsko ali čustveno, čeprav ne vedno v skladu z razumom.razmnožujemo se (in kar je s tem povezano)nagonsko, zaljubljamo se čustveno (pogosto proti razumu), roko potegnemo iz ognja ne zato ker smo izračunali pri kakšni temperaturi zogleni koža, glasba , pesem (vlatka, pozor!)ali slika nam je všeč, pa tega ne moremo razumsko utemeljiti in tako naprej. seveda pa se strinjam, da bi nas razum mnogokrat lahko obvaroval pred nepremišljenim nagonskim ravnanjem, da pa to ni vedno mogoče, pa je treba sprejeti.IMHO.

  40. commonsense pravi:

    grison: hvala za informacijo.deloma sem imel prav-sicer ne bodo izdelovali zobotrebcev, projekt pa vsekakor ni tovarna, je le veliko računalnikov na enem mestu.moj računalnik porabi (pri 20 V) 3.16 A, torej se ga da napajati z nekaj v trgovini kupjlenimi fotovoltaičnimi ploščami.čez dan,ponoči pa iz akumulatorja, zato bi rabil še vsaj dvakrat toliko celic.to se torej da narediti, poglej pa gospodarnost takega projekta: za 350 miljonov $ dobijo 1,6 MW moči.nuklearka stane okoli 2 miljardi, torej 6 krat več, , ima pa okoli 1500 MW moči, noč in dan,pozimi in poleti.torej 1000(!!!) krat več- okoljski vpliv pa je enak- nič izpustov.odpadki pa gredo v Yucca Mountain, skupaj z vsemi ameriškimi jedrskimi odpadki. gre torej za nič drugega, kot za Googlovo propagandno potezo, če se bo projekt sploh izvedel.in s takšnimi nesmisli hočejo gorovci rešiti planet. pomisli tudi,koliko neposredno koristnega bi se dalo narediti s temi 350 miljoni- na primer če bi ta denar dali v upravljanje nobelovcu junisu(mislim),ki financira malo, oziroma mikrogospodarstvo v nerazvitem svetu….

  41. commonsense pravi:

    @komentar animosu-pri sliki sem pozabil dodati”grison, pozor”.se opravičujem.

  42. vlatka vlatka pravi:

    commonsense,

    razum nas kdaj pa kdaj tudi zajebe – prosto po Prešernu. Zakaj bi morali delati vse razumsko? Če bi bilo tako, bi bili roboti in ne ljudje s čustvi ;) ;)

  43. GRiSON GRiSON pravi:

    @commonsense, ali se nisi zmotil, mislim da tvoj računalnik porabi najmanj 200 W električne energije, novejši računalniki pa imajo vgrajene napajalnike, ki zmorejo že ca. 500 W. Projekt 350 minjonov $, bo sicer danes zapravljen denar, slabo naložen, kaj pa izkušnje, katere bodo znane čez čas. Lahko se zgodi, da iz tega v bodoče potegnejo tudi kakšne dobre stvari. Za nakup 135 oklepnikov bo obrambno ministrstvo plačalo 278 milijonov evrov, to je prav gotovo brezzvezno zapravljen davkoplačevalski denar. Tega davkoplačevalskega denarja je bilo pokurjenega kar nekaj v Sloveniji. Za nakup letala 42 milijonov $. (Vlada namerava do leta 2010 za posodobitev Slovenske vojske nameniti 850 milijonov $). Kaj ne bi bilo smotrneje, s tem denarjem zgraditi še kakšno nuklearko.

  44. commonsense pravi:

    ¸griso: tako piše na hrbtu mojega laptopa:”input 19V-3.6A”to je približno 70 W.tudi meni se zdi malo, saj mi na ladji kar hitro izprazni akumulator. .tisti z 200 W so najbrž tudi trikrat zmogjlivejši in jih pač potrebuješ trikrat manj. tovarna pa tisto kljub temu ni. je le multiplikacija znanega koncepta- približno tako, kot če bi grel hišo s prižiganjem vžigalic- dalo bi se, nastalo pa iz tega ne bi čisto nič novega. razen morda tovarne vžigalic, ali v danem primeru zelo profitabilnih sončnih plošč.

  45. animos pravi:

    hah..Vlatka ni tako preprosto ceprav na koncu JE..Ce tebe ne zanima kako Avion Leti je to pac tvoja Omejenost Radovednosti kakor jo imam Sam pri marsikateri Drugi Stvari….Vsak ima pac Svojo pot preko katere bo dojel Bistvo in Smisel Lastnega Obstoja..Nekateri to delajo tako..drugi spet drugace..Ni važno..”Cilj” je isti ampak Mnogo Vec Stvari Postane Samoumevnih, Lepših in Razumnejšiih ce Clovek Svoje Znanje Ne omejuje z “Interesi”..tako, da V Bistvu Sploh nisem Govoril o tej konkretni Stvari…ceprav je tudi ta stvar pomembna kot je pomembno to da veš zakaj Rastlina Raste ali Zakaj Rabiš Hrano da Preživiš. Govoril Sem o Splošni Radovedosti..Radovednosti kot taki..kajti NeRadoveden Clovek bo vedno nekaj Sprejel in Tako Živel.. Ogenj pac Gori Praviš..OK naj gori ampak…Ogenj ne Opece ce ga Razumeš..Ogenj Ni Nevaren Ce ga dejansko Razumeš.. Ti ga pa sprejmeš ker te ne zanima kako in zakaj gori ali kaj to sploh je..in tako v sebi zadržuješ strah pred njim…In tocno ta Strah te opece pri Ognju..Ogenj kot tak..Ogenj Sam Nikoli Ne More Opeci ce Ni prisoten Strah..

    Razum Te Nikoli Ne more Zajebati..Um te bo pa Vedno..Um je Izračunal Temperaturo..To je Njegova “pogruntavšcina” commonsense..

    Nagon je Lastnost Živali in seveda tudi Cloveka-Opice ki še Danes živi v Miselnem Svetu Živali..Ceprav je tudi Žival na nekaterih podrocjih mnogo “Naprednejša” od Cloveka…Še Vedno je Namrec sposobna komunicirati v jeziku Višje Zavesti…ceprav Se Tega Ne Zaveda Razumsko oz. Zavestno v Smislu Clovekovega dojemanja Zavesti….Ob prehodu v višjo Zavest Bivanja pa bo tudi “Cloveški Nagon” Izginil. Custva so le obrambni Sistem Ega..kajti custva ga le ohranjajo na NeRazumski Stopnji ceprav ga v isti sapi bodrijo k razmisleku…le da tega Clovek z Omejenim Umom Ni Sposoben Spoznati in se tako “izgovarja” na kobajagi custva..ki da so ga prisilila v to ali ono. Nikoli pa niso sama Custva tista..ki cloveka v nekaj prisilijo ampak le Odziv Na custva. Tudi Najbolj “Razsvetjeni” imajo namrec “Custva”..tudi Razumni Imajo “Custva”..le da jih izražajo na povsem drug nacin ..njihov odziv na dolocena Custva je za povrpecnega Cloveka Nedoumljiv…še Vec…Povprecen Clovek bo na taka “hladna custva” zaradi Lastnega NeRazumevanja znova reagiral z Negativnimi Odzivi in Takega Cloveka Obsojeval recimo kot “BrezSrcnega” “NeCustvenega” “Sebicnega” “Samovšecnega” “Egoisticnega” “Vzvišenega” itd..itd.. Slika ti je všec ali ti ni…..izkljucno zaradi vzorcev ki si jih pridobil v ranem otroštvu..Ko namrec otrok prvic zagleda Svet v katerega je prišel se zacne proces dojemanja tega svet gleda na bližnjo okolico v kateri se je rodil. Zato je lahko ena in ista stvar nekomu nagnusna drugemu pa izredno lepa.

  46. GRiSON GRiSON pravi:

    animos Že v mladosti sem bil radoveden otrok, vse stvari okoli mene sem hotel dodobra spoznati. Zanimalo me je kako vsaka stvar deluje, kako je narejena? Zato sem ponavadi vse stvari razstavil, no ne rečem, sestavljanje je bilo zame takrat večji problem in izziv. Seveda sem na ta način marsikaj naučil. Ko sem imel kasneje motor BSA sem ga razstavil na prafaktorje, vse lepo zložil očistil, ter vse skupaj zopet sestavil nazaj. Se pravi, da sem se v mladosti veliko naučil. Ostala pa mi je radovednost še danes, zato me izredno zanima kako in zakaj letalo leti. Seveda mi ga ni potrebno razstaviti, potrebno je le poiskati prave informacije. To pa počnem danes. Vendar te stvari so bolj domače fantom, punce so povsem drugačne, so povečini manj tehnična bitja. Na koncu pa lahko rečemo, da tako fantje kot punce dobro funkcionirajo v okolju. Znano je, da so ženske bolj čustvena bitja, reagirajo na problem bolj čustveno, moški bolj tehnično. Ponavadi je odločanje v življenju pomembno oboje tako čustveno kot tehnično. Pri čemer je vsekakor zelo pomemben razum. Kje pa je naša energija, tudi ta ima odločilno vlogo?

  47. animos pravi:

    hehe..sem bil isti..cist vsako stvar sem razstavil na prafaktorje…da le bi ugotovil kaj se skriva “tam not”. S tem sem izražal tako “uporništvo” kot “radovednost”..ki me je vsakic znova kaj novega naucilo..ampak se nekak nisem omejeval na “tehnicne” stvari. Vsepovsod sem bil tak.. Recimo: Stari oce je bil nek Velik Partizan..Komandant..in ker sem bil zelo rad v njegovi družbi kjer me je mnoto tega naucil mi je seveda pravil svoje Partizanske zgodbice…ki jih pa nisem požiral kot so to delali drugi in se potem hvalili z “junaštvom” svojega dedka. Ceprav so mi bile zanimive in sem jih rad poslušal se mi je vedno znova porajalo eno in isto vprašanje na katerega mi prav nihce ni znal odgovoriti. Ker smo takrat bili “Jugoslovani” in sem si 2.svetovno vojno predstavljal kot vojno VSEH…sem jim vedno težil s vprašanjem “Kako je mogoce da je En mali mož s smešnimi brcicami lahko preprical polovico “Jugoslovanov” da se borijo proti drugi polovici..ce smo pa vsi eno in isto!?!?”

    Custveno “odlocanje” je ponavadi Vedno napacno in Človeka vodi k bolecinam..Enako je ce bi se vedno odlocali na podlagi tehnicnega znanja..Enstein recimo to ni delal..ampak je komuniciral tudi z otrokom v sebi in tega otroka je treba negovati….ce clovek želi Zares Srecno živeti. Energija je pa razpršena..le sestaviti jo je treba.. Združiti je treba otroka v sebi, žensko in moško stran, custva ter nazadnje še znanje…in tako je moc v popolnosti ozavestiti Razum..kakor tudi Podzavest. Clovek Je sposoben “neverjetnih” stvari..marsicesa pa še ne pozna in pocasi prihaja cas ko bo to moral spoznati ce bo želel zaživeti v Miru in Svobodi ter tako obrniti tok..ki trenutno teče v morje trpljenja in pogube zaradi Material-Častihlepja..ki se ga premnogi “liderji” še nekaj časa ne bodo znebili.

  48. animos pravi:

    Vidim da link ne dela

    http://jukic.blog.siol.net/2007/02/07/otroka-v-sebi-je-treba-negovati/

  49. GRiSON GRiSON pravi:

    animous, kot ljudje marsikaj zmoremo, se strinjamsem, popravil sem tudi link v tvojem postu, zanimivo, imam nekaj svojih izkušenj tudi s tem ;) .

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !