V HRAMU SOD SMODNIKA
26.01.2008
Dekani
Včeraj je bil čisto običajen šolski dan, kot ponavadi se v zbornici zgodi nekaj drobnarij, potem se vračamo na mesto zločina. Kot ponavadi, zgodaj zjutraj, veliko število dijakov ne prihaja točno k pouku. Razlogi, da so zamudili, kažejo na njihov ignorantski odnos do šole. Opravičila zamud so bedasta, polna laži. Vsi drugi so krivi, da dijak ni prišel pravočasno v šolo.
Zgodilo se je vojno stanje, mirno kot vojak Švejk, sem obstal sredi razlage. V razred sta brez besed vstopila dva policaja. Še isti trenutek pomislim: »Izpod pasu bo potegnil lisice in z njimi vklenil edinega dijaka v razredu, le zakaj ga bodo danes odpeljali?« Sledilo je prijetno presenečenje, eden od policajev se takoj odpravi proti oknu, drugi proti košu za smeti. Ošinil sem ju s pogledom, »nekaj iščeta.« Končno sem se nekoliko zbral, takoj mi je bilo jasno, nekje v razredu je skrit sod smodnika. Po temeljitem pregledu, se je le eden od policajev, prijazno nasmehnil in mi zašepetal, »bomba.« Logično, takoj mi je bilo jasno, Koprska policija je prejela telefonsko prijavo o podtaknjeni bombi na Srednji ekonomsko poslovni šoli Koper. Preplah v šoli, klic o bombi je bil le potegavščina.
Razburjenje na šoli se je kmalu poleglo. V zadnjem času je bilo že nekaj podobnih preplahov. Na udaru so bile sodne palače, in tudi šole širom po Sloveniji. Lovke samomorilcev in nezadovoljnjih posameznikov lahko dosežejo tudi naše kotičke. Po svetu je tovrstna dejavnost prerasla v folkloro. Ali se lahko zares to zgodi tudi pri nas? Edino kar sem pri včerajšnjem dogodku pogrešal je bila evakuacija, kaj pa, če bi bila bomba zares podtaknjena?









26.01.2008 ob 09:31
ja fak kva je folku, da se špila teroriste pa kliče da so podtaknil bombo…ojoj no
26.01.2008 ob 09:54
sem morala dvakrat prebrat, prvič sem mislila da sem še preveč zadremana……..
26.01.2008 ob 10:04
Mislim, da se to kar pogosto dogaja. Najbrž se klicoči, potem ko se”dvigne prah”, počuti grozno pomembnega… Revček, najbrž nima v življenju prav dosti pozornosti.
26.01.2008 ob 11:28
Zanimiva zabava, takšni anonimni “terorizem”! Upam, da kdaj koga dobijo in da ga drago košta. :[
26.01.2008 ob 11:49
Ja, potem pa tegale zapisa najbrž danes ne bi brali, Grison. Bi pa slišali izgovore odgovornih, take, kot ti jih nasujejo učenci, ki zamujajo.
26.01.2008 ob 12:01
V Piranu pred akvarijem verjetno še stoji sramni steber. Bi bilo te zadeve za ponovno zalaufat…
So bili pa svojedobno dobri plesi na vaši šoli…
26.01.2008 ob 12:05
Ob naslovu se najprej pomislila na hram (klet) in da je Marija odletela v zrak
Neslane šale so pa resnično grozne. In ni daleč, ko bo nekomu res počil film in bo kaj vrgel v zrak
26.01.2008 ob 12:40
Ni več daleč dan, ko bodo tudi v deželi kranjski izmišljen terorizem in lažni preplahi postali kruta realnost, s številnimi žrtvami. Žal!
26.01.2008 ob 18:31
grison,
zdaj sva na 1 : 1, ti v šoli, jaz na sodišču. N, meni so trkali na vrata, ko sem glih dtakala vodo, haha.
,
ja, če bi bila pa res, bi pa malo leteli po zraku.
Ne vem, od kod mulariji take neodgovorne šale? Se njihovi starši zavedajo, da bodo nekoč sami na sodu smodnika, zaradi svojih otrok????
26.01.2008 ob 19:18
Saj poznaš tisto o dečku, ki je klical: “volk! Volk je! Na pomoč!”
Dvakrat so mu sovaščani hiteli na pomoč, ko jih je imel za norca, tretjič mu je pa volk ovce požrl, ker ga nihče ni jemal resno.
Tako bodo nekoč tudi na kakšni šoli ali sodišču samo na pol pogledali, kje bi bila tista bomba. Morda pa ravno tisti dan ne bo samo hec.
26.01.2008 ob 21:49
Samo en dan me ni bilo na obali,pa je že vojno stanje
26.01.2008 ob 22:21
kamper,
da nisi morda ti krivec?
27.01.2008 ob 04:18
Blaž, včasih te tak hec lahko drago stane, še posebje, ker je danes vse zapisano, tudi skrita telefonska številka klicatelja, za nekatere ni skrita.
27.01.2008 ob 04:20
M&M, včasih moraš kakšno pomembno stvar, zares dvakrat prebrat, da si jo lahko zapomniš.
27.01.2008 ob 04:23
Piaa, ali pa ga je tako strah šolske naloge, da ne vidi drugega izhoda, mogoče pa odpade pouk?
27.01.2008 ob 04:40
Dare, vaše druženje, čeprav je padla oštarijska osmrtnica, je veliko bolj privlačno in varno. Mislim da je policija dokaj uspešna, marikoga zalotijo pri dejanju, in jih dobi po prstih.
27.01.2008 ob 04:46
Nevenka, mogoče bi bilo zares zabavno, zapisati in zbrati vse dijaške izgovore in opravičila.
27.01.2008 ob 05:01
Strojnik, verjetno bi bil prvi, ki bi ga predlagali in priklenili na sramotilni steber. Se bojim, steber pustmo stat zgodovini, bi bilo pa dobro ponovno zalaufat sobotne plese na šoli.
27.01.2008 ob 05:09
Santos, ni daleč, da Mariji pade streha na glavo. Pred mesecem je naredila novo streho, te dni jo lovi izvajalec del, da bi plačala gradnjo. Zgleda, da je ves denar zapravila za odvetnika, in tako ne more plačati računa.
Predno, je privatnik odšel, ji je še pristavil, če denarja naslednjič ne bo, bom z motorko požagal, vse tramove, ki sem jih postavil.
27.01.2008 ob 05:46
Alex, upam, da se tvoje napovedi ne bodo uresničile, groza, sem že videl, kako v trenutku eksplozije po zraku letijo kosi mesa, deli rok in nog.
27.01.2008 ob 06:03
Vlatka, prerok Nostradamus v Prerokbah ni omenjal bombnih napadov v Sloveniji. Potemtakem se ni kaj bati, srečno in v miru bomo živeli naprej.
27.01.2008 ob 06:41
1danica, Murphi ima vedno prste vmes, kruh z marmelado, največkrat pade na nepravo stran. Razlika je edino v tem, da takrat ne poči tako močno.
27.01.2008 ob 06:44
Kamper, od danes naprej, bodi doma, da se slučajno kaj slabega ne zgodi.
27.01.2008 ob 07:50
Moram priznati, da je tako obveščanje o bombah tudi nasilje. In bi bilo treba najti krivca in ga spraviti pod ključ. Za dolgo časa, ker se mu prav gotovo ne vrti vse v pravo smer. Zato je tvoj strah upravičen. Najbrž ne manjka dosti, ko si bo kdo zaželel publicitete na tak način, žrtve pa ga ne bodo zanimale. Težko je, ko družba pride tako daleč, da neopazno sproducira tudi take ljudi, ki to pravzaprav niso.
27.01.2008 ob 12:52
Grison, to niso moje napovedi, to so logične posledice sistema krutega kapitalizma. V ZDA (pa tudi drugod) se, kot vemo, že dogajajo množični poboji, ko v šolo pridivja obupan najstnik in z brzostrelko pomori dijake, učitelje …
Le kako, da ni takega nasilja sistem predvidel še preden so police trgovskih centrov napolnili z računalniškimi igricami z identičnimi vsebinami?! V kaj pa ta družba vzgaja otroke? Že od malih nog se verzirajo v virtualnem nasilju. In potem se čudimo, ko svoja “znanja” uporabijo v realnem svetu. Ne, “ZDA” niso več daleč, tudi za Slovenijo ne. Žal.
27.01.2008 ob 22:25
grison,
Nostradamus je govoril simbolično. In kdor zna to “sprejeti”, ve, zakaj se gre.
Ko je Nostradamus pisal, Slovenije še ni bilo.
In Slovenija ni izvzeta iz konteksta.
Samo še malo, pa bo pokalo tudi pri nas. Na žalost.
28.01.2008 ob 02:19
Vlatka! Menda ne! Ali ne praviš ti, kako z mislimi usmerimo svojo pot? Ali ne moremo misliti na lepo Slovenijo, na državo brez zločinov, brez orožja … in jo s pozotivnim mišljenjem tako tudi narediti?
Grison, hvala Bogu, da ni bilo zares … Ampak ne morem si misliti, da kdo upa lagati o tako pomembnih rečeh … V resnici se lahko zgodi, da iščejo bombe in še kaj ne vem kje vse, potem pa eksplodira nekje, kjer še ni bilo iskanja …
Vse dobro!
28.01.2008 ob 04:52
Nevenka, krivec prav gotovo ne bo ušel roki pravice, skrbi pa me, ali ga bodo zmogli zmleti sodni mlini. Saj vsi vemo, da tam nekaj škripa in kako počasi meljejo.
28.01.2008 ob 05:04
Alex, ja, kruta ameriška realnost, nam sledi, smo na dobri poti, orožja pri nas ne manjka. Lahko samo še malo počakamo, da ga bodo začeli prodajati v trafiki.
Trgovci so neusmiljeni, sistem si zatiska oči, žal vemo kam to vodi.
28.01.2008 ob 05:10
Vlatka, na žalost, bo že res, kar praviš. Samo še vprašanje časa je, kdaj se bo to zgodilo?
28.01.2008 ob 05:19
Ja naša sodišča so bolj naprejena proti poštenim ljudem kot proti kriminalcem. To bo že držalo.
28.01.2008 ob 05:25
Ana, ostane le upanje, da se ne bo to v kratkem zgodilo. Vse tako kaže, da se temu ne moremo izogniti.
28.01.2008 ob 10:36
Grison…kot mama štirih otrok, ki so bili dokaj nabriti (jabolko pač, ki ne pade daleč od drevesa, ane?
) si drznem reči, da tiči srž problema v dejstvu, da so mladi dandanašnji PREMALO fizično in tudi drugače zaposleni.
Konec koncev tudi odrasli postanemo sitni in tečni, če se valjamo v brezdelju?
In mladmeu človeku, ki bi mu bolj kot ne zmanjkovalo časa, kaj podobnega ne bi padalo na pamet….
Ali vsaj ne tako pogosto kot se dogaja…
28.01.2008 ob 10:54
Mica, se strinjam, ni pa prav lahko vsega tega spraviti v prakso, vsaj meni ne … Res bi zaposlen otrok ne imel niti časa za razne objestnosti … in pravilna kazen bi jih usmerila v to, da bi videli posledice svojega dela … Vendar se pa spomnim tudi precej otrok prestopnikov iz svojega otroštva in osnovnega šolanja … So bili otroci kmetov, večina, in so morali precej delati doma, v šoli so pa bili grozni … Tudi tedaj. Samo takrat se nihče ni spomnil na bombo, telefonirala itak večina še nikoli ni, po moje jim bomba pač ni prišla na misel … Vedno pa so otrici odsev družine, družbe, v teh časih veliko bolj svetovne družbe, posebno medijev … Tako so otroci iz “dobrih” družin veliko bolj izpostavljeni kot včasih. Tudi sama vidi, kako staršen vpliv ima recimo internet z vso ponudbo, aja, pa TV tudi, z množico kao življenjskih zgodb … ki pa so brez vsake pozitivne spodbude … Vse dobro!
28.01.2008 ob 10:57
hehe, ana, tudi jaz sem bila grozen otrok….
na vesti sem imela- za takratne pojme-brez števila groznih grehov
za današnje pojme pa sem bila izjemno priden otrok….
28.01.2008 ob 11:05
Hehe, Mica, a tako! Hm. No, ampak res, nekaj mojih sošolcev je bilo res groznih, do nekaterih učiteljev sploh, do sošolcev niti ne.
28.01.2008 ob 13:14
Očitno ta virus bombnih alarmov še kar traja pri nas, samo vsake toliko spremeni lokacijo oz. teritorij
O psihoanalizah osebnosti, ki počnejo kaj takega, iz kakega razloga pa raje ne bi
28.01.2008 ob 23:15
Jaz pa mislim, da je bil eden od dijakov preprosto nepripravljen na test, spraševanje in če se hočeš ogniti neopravičeni uri in oceni, ideja sploh ni slaba:))
Preveč ambiciozni starši znajo biti hudič in vprašanje, če to ni eden od načinov, kako jih zadovoljiti tudi ko nisi pripravljen na ocenjevanje.
28.01.2008 ob 23:36
Mica,
točno to, kar si rekla: premalo so zaposleni, kar jaz sama venomer poudarjam.
28.01.2008 ob 23:37
grison,
ne bo še še zgodilo. Boš prej v penziji. Zato se nič ne boj.
28.01.2008 ob 23:39
Ana,
lahko vplivamo, nekateri. Niso pa vsi taki. In zato prihaja do problemov. Ker nismo vsi enakega mišljenja.
29.01.2008 ob 09:56
Način za odlog oz.sposobnost za soočenje z dejstvom je popolnoma zrešeno in nevarno. Lahko pa kaže tudi na veliko osebno stisko, ki jo je nekdo spregledal oziroma ignoriral. Nevem, ugibam.
29.01.2008 ob 12:03
Mica, ena imed rešitev je prav gotovo, da današnjo mladino zaposlimo. Vendar jim pri njihovem delu biti v pomoč in jih tudi pohvaliti. Včasih smo imeli skoraj v vsakem bloku tako imenovani kotiček, to nam je omogočila takratna oblast, kjer smo se lahko družili in ukvarjali z razno raznimi dejavnostmi. Se spomnim, da smo se takrat kot otroci lotili izdelave parvega čolna, za čolnarjenje pa Savi. Danes takih prostorov, mladina nima, in se je nekako primorana klatiti po ulici.
29.01.2008 ob 12:09
Ana, moram te malček popraviti, res da kakšno leto kaneje, smo kot mladi fantje, pokali s karbidom, ali pa s ključi. Kasneje, ko smo se tega naveličali, pa smo sami delali dimne bombe in petarde. Vse skupaj je zelo enostavno izdelati. Vendar smo ob vsem tem, razmišljali tudi o nevarnostih, ki se lahko pri tem pripetijo.
29.01.2008 ob 12:12
Mica, enako, in upam da bo kljub vsemu tudi današnja mladina, v naših letih tako rekla: “Mi smo bili izjemno pridno otroci.”
29.01.2008 ob 12:15
Čivka, se pravi psihoanalizo osebnosti bodo naredili naši psihologi, sistemsko pa je potrebno iskati vzroke nekje v družbenem nezadovoljstvu ljudi in otrok.
29.01.2008 ob 12:18
Ladyjaaam, samo dijak se je malo uštel, ker takrat pouk ni odpadel. Tako, da se tudi na ta način ni mogel izmazati, ali pa
.
29.01.2008 ob 12:19
Vlatka, saj se ne bojim zame, bojim se za tiste ki gredo za mano.
29.01.2008 ob 14:02
seveda, Grison, včasih so bili ti “skupni prostori”. Danes pa ima veliko staršev možnost, da pomaga uresničiti take želje. poudarek na “pomagati”. kajti mladi bi morali malo zmigati tudi sami, tako pa le čakajo., kaj jim bo padlo v usta in v naročje. žal… Ko vzamem v avto štopqrje, pa ne zato, ker bi jih “ljubila”, ampak zato, da kaj izvem :-)….preprosto ugotavljam, da imajo, domala vsi po vrsti ,nemogoče želje…po avtomobilih, službah…počitnicah. Oni “nikoli” ne bi garali kot njihovi starši, še manj pa, da bi jih kdo v službi “j****” v glavo…. Skratka, čuden je ta svet
29.01.2008 ob 14:05
Grison, veličino svojega duha si preprosto, kratko in jedrnato izpričal v komentarju tik nad tem mojim. Pohvalno.
29.01.2008 ob 17:24
Res je, da se vzorci mojega odraščanja nič ne obnesejo v moji družini. Ko sem poleti zatežila srednješolcu, da lahko več dela preko študentskega servisa ali pa gre zastonj pomagati mojemu očetu na kmetijo …, je bil ves iz sebe, da je en mesec dela dovolj … da mora se še spočiti … da mora ja imeti kaj počitnic … Uf, jaz sem se pa doma zlagala, da moram biti en mesec na praksi, v resnici bi morala biti le tri tedne … mojim je šlo za to, da cele počitnice delam na kmetiji, tako sem pa le en mesec … Se mi zdi, da so tako drugi časi, da se nič ne obnese iz mojih izkušenj. Lp
29.01.2008 ob 17:51
Enkrat je sod smodnika v hramu, drugič na sodniji, nato….tile lažni alarmi delujejo strašno bolno
Upajmo samo, da ne bo nastopila kakšna epidemija…
29.01.2008 ob 18:37
grison,
tiste zs tabo bodo pazili tisti za njimi….
30.01.2008 ob 05:29
Mica, svojih riti pa večina, razen nekaterih posameznikov, kar ne morejo premakniti. Tudi sam se pogovarjam z njimi in mi marsikaj povedo. Ja, res je, v glavnem so starši tisti, ki jim prinesejo vse k riti.
30.01.2008 ob 05:37
Ana, haha, počitek je na prvem mestu, nažalost pa to jemljejo dobesedno, tudi v šoli. Samo da ni potrebno delati domače naloge, pa so vsi neizmerno zadovoljni.
Včasih je potrebna tudi drobcena laž, samo narobe je, da ti potem to pride v navado. In začneš lagati tudi sam sebi.
30.01.2008 ob 05:39
Če mene vprašaš, ko gledam kam se vse obrača s tem dokaj podivjanim načinom življenja, s tem kako se vse v naši družbi odvija nekam “trendovsko”, sem še vesela, da je bil alarm lažen. Čeprav manjka čisto malo, da nekdo, ki je malo iztirjen, postane popolnoma iztirjen. Res upam, da ga bodo ujeli in kaznovali. Če bi naša policija bila za kakšno rabo, bi ga že. Pa sem včaraj na TV gledala, da se raje ukvarjajo z mobbingom in glede na hirearhijo, ribajo podrejene……
30.01.2008 ob 05:52
Veronika, dejansko me skrbi, kaj vse bo prinesel čas. Ponavadi nekje vmes caplamo za Ameriko, čeprav meni to ni vzor, trendi pa so prav gotovo takšni
.
30.01.2008 ob 16:21
Me je že zaskrbelo. Ne predstavljam si, da bi od toliko lažnih alarmov enkrat bil pravi in da nanj ne bi pravilno in profesionalno ukrepali.
30.01.2008 ob 18:33
Drmagnum, tudi presenečenje se lahko zgodi, je pa res, da nikoli ne veš kaj se v njihovih glavah dogaja.
30.01.2008 ob 19:17
Nevenka, če bo samo delček tako kot je po svetu, bo groza tudi pri nas. Kaj dosti pa policija takrat ne bo mogla narediti.
30.01.2008 ob 20:28
grison,
ti si za Luno. Policija ni vsemogočna. Ker ne more niti biti.
Vse se začne doma. V družini.
In dokler ne bo družina na prvem mestu, bodo kacade iz dneva v dan večje.
1.02.2008 ob 01:27
Grison, Vlatka pravi, da si za luno? Našeškaj jo! Tako bolj nežno, saj veš kako. Potem ji privošči nepozabno kacado. Naj smodnik v vajinem hramu ljubezni eksplodira od strasti.
Mater mam domišljijo nocoj! Zagotovo je kriva luna. Ali pa naslov njenega zadnjega posta?
Brez zamere prosim.
1.02.2008 ob 06:02
Vlatka, policija, res ni vsemogočna, vendar lahko marsikaj stori, z luno ali pa brez. Vsekakor pa je družina tista, ki v prvi vrsti poskrbi za dobro vzgojo otrok.
1.02.2008 ob 06:07
Lado, še vedno brez zamere, vsaka misel je dobrodošla, še posebej, če je dobromiselna. Nekaj mi je bilo obljubljeno, upam da še vedno drži.
1.02.2008 ob 20:04
lado,
po moje te daje Luna, moje objave niso tako “eksplozivne”
1.02.2008 ob 20:05
grison,
hvala. Vsaj tu in tam se strinjaš z mano
2.02.2008 ob 09:52
Vem, a veš kaj me jezi. Najbolj. Od vsega kar dobimo iz “razvitejšega sveta”, torej z našim napredkom po njihovem zgledu, dobimo najprej slabosti. Zakaj ne more biti enkrat nekaj drugače?
2.02.2008 ob 16:22
Nevenka, mogoče zato, ker še vedno mislijo, da smo BALKANCI.
2.02.2008 ob 19:25
neveka,
povej nravnost: dobimo smeti, ki jih moramo prej počistiti
2.02.2008 ob 19:33
Dobimo smeti ja…in zelo slabe zglede. Tako je s tem.
3.02.2008 ob 07:39
Nevenka, lahko bi se temu gladko uprli, in zahtevali tisto, kar nam pripada, za pošteno plačilo.
29.02.2008 ob 08:55
Živjo. Gledanje TV in vsebine( Urgence, Policije) preplavljajo naš prosti čas. Kdor se pomudi predolgo časa ob gledanju nasilja zapade počasi v ritem plagiatorstva ( takšnega ali drugačnega). Lep sončen dan
29.02.2008 ob 09:01
PS1: stara slovenska ideja: razstavljen kmečki voz sestaviti na strehi šole ali sodišča.Pospravljanje bi s strehe šole potekalo v stilu medpredmetnih povezav: tehnični pouk, zgodovina, slovenščina, matematika
29.02.2008 ob 19:52
Zoranovo, ob gledanju TV, se dejansko lahko marsikaj novega naučiš. Vendar pa prikazano nasilje ni kaj dosti poučno za posnemanje. Ideja pa ni slaba, kakorkoli otroke je potrebno zaposlit, še najboljše, če je to poučno in povezano
, lahko tudi na strehi.